Manažérske zručnosti

Manažérske zručnosti
15. mája 2017 BAJAN Wordpress

Manažérske zručnosti sú potrebné vedomosti a kompetencie riadiaceho a vedúceho pracovníka – manažéra. Ide najmä o tieto zručnosti: plánovanie, organizovanie, vedenie ľudí, komunikovanie, rozhodovanie, delegovanie, motivovanie, kontrola, leadership, riešenie problémov a iné. O úspechu na pozícii okrem odborným vedomostí, rozhodujú aj ďalšie tzv. “soft skills”. Tie v rozhodujúcej miere určia, či je daný manažér na „správnom mieste.“ Manažment je o dosahovaní vytýčených cieľov prostredníctvom iných ľudí. Vedieť ľudí na tejto ceste motivovať, viesť a riadiť je naozaj umenie. Manažérom sa človek nerodí – stáva sa ním.

 

  • Budovanie a vedenie tímu
  • Psychohygiena manažéra
  • Vedenie ľudí a motivovanie podriadených
  • Riadenie zmien
  • Time manažment
  • Profesionálna prezentácia
  • Hodnotiaci pohovor
  • Koučovanie a delegovanie
  • Biznis protokol a etiketa
  • Vedenie porád a pracovných stretnutí
  • Projektový manažment
  • Strategický manažment
  • Obchodné rokovanie a vyjednávanie