„Spôsob, akým sa firma prezentuje, určuje jej hodnotu.“
Nie sú to len vstupné priestory a spôsob, akým sa zamestnanci prihlasujú, keď zdvíhajú telefóny. Firemná kultúra je obraz, ktorý o seba vytvára samotná spoločnosť.
- Ako chcete, aby vaši partneri, zákazníci, zamestnanci, orgány štátnej správy vnímali vašu spoločnosť?
- Chcete byť považovaní za serióznych, spoľahlivých a zodpovedných? Alebo za progresívnych, dynamických, ústretových?
- Ochotných, aktívnych, priateľských? Či konzervatívnych, majúcich v úcte tradície?
- Definujte štandardy firemnej kultúry
- Nájdite optimálne formy, ako s nimi oboznámiť vašich pracovníkov
- Zvážte, akým spôsobom ich môžete motivovať k dodržiavaniu týchto štandardov
Forma: seminár
Trvanie kurzu: 7 hodín (1 hod/60 min)
Komu je určený:
Pracovníkom personálnych útvarov alebo útvarov internej a externej komunikácie
Riadiacim pracovníkom
Na čo sa zameriame: Nie sú to len vstupné priestory a spôsob, akým sa zamestnanci prihlasujú, keď zdvíhajú telefóny. Firemná kultúra je obraz, ktorý o seba vytvára samotná spoločnosť.
- Ako chcete, aby vaši partneri, zákazníci, zamestnanci, orgány štátnej správy vnímali vašu spoločnosť?
- Chcete byť považovaní za serióznych, spoľahlivých a zodpovedných? Alebo za progresívnych, dynamických, ústretových? Ochotných, aktívnych, priateľských? Či konzervatívnych, majúcich v úcte tradície?
- Definujte štandardy firemnej kultúry
- Nájdite optimálne formy, ako s nimi oboznámiť vašich pracovníkov
- Zvážte, akým spôsobom ich môžete motivovať k dodržiavaniu týchto štandardov
Čo vám kurz prinesie:
- Demonštráciu jednotlivých postupov na príkladoch z praxe
- Praktický nácvik na modelových situáciách